Translate

woensdag 8 januari 2014

Cool Denim

Een hele tijd geleden knipte ik deze (kont)zakken van een versleten broek van mijn zoontje. Daar kan ik vast wat mee dacht ik toen. Nu kreeg ik een "brainwave" en heb er deze kaarten van gefabriceerd. Ik vind ze best handig want deze acht ik wel geschikt voor een tienerboy. Daar heb je niet snel een leuk kaartje voor. De labels heb ik leeg gelaten, dan kun je er nog alle kanten mee op. Het zakcentje is nep, en voor het idee erbij gestopt.




Glimmend achtergrondfolie: Gamma
Labels: Hema
Stempels: Hero Arts en Marianne Design
Sterstans: Boekenvoordeel
Stans: Marianne Design
Gekleurde nietjes: V&D

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk gedaan! Ik ben zelf ook bezig met jongenskaarten en het is inderdaad lastig. Deze zullen ze zeker stoer vinden!

    BeantwoordenVerwijderen